ТЕД БЕД
Предизвикателството
ТЕД БЕД ЕАД е водещ производител на матраци, легла и аксесоари за спалня, и е несъмнено една от най-познатите марки на българския пазар.
През 2016 година компанията реализира мащабен проект по ребрандиране. Новата идентичност и позициониране на бранда следваше да се представят и в онлайн среда и с именно тази задача ТЕД БЕД се обърнаха към нас.
Какво направихме?
Уебсайтът за ТЕД БЕД ЕАД трябваше да функционира не само като онлайн магазин, но и имиджово да представя компанията.
Богатата информационна структура на сайта изискваше детайлно планиране на потребителското преживяване в него. Разработихме wireframe екрани за всички страници в сайта, като тествахме различни сценарии за пътя на потребителите през всяка от тях. След като достигнахме до най-ефективните решения, преминахме към дизайна.
Бранд ръководството на компания беше отправната точка, чрез която да изградим визия, която консистентно следва новата идентичност на ТЕД БЕД ЕАД.
Адаптирахме визията на бранда от офлайн към онлайн среда, а резултатът е онлайн магазин, който успешно отразява ценностите на марката – Иновативност. Вдъхновение. Безупречност.