bg en de

Защо уебсайтът е Вашият най-важен маркетинг инструмент

Уебсайтът е най-важния маркетинг инструмент за Вашия бизнес. Той предоставя достъп до 3 милиарда интернет потребители, които също така са Ваши потенциални клиенти.
Много проучвания доказват, че всеки бизнес се приема по-сериозно и неговите продукти печелят повече доверие сред клиентите, ако разполага с уебсайт.
Когато разполагате с професионален такъв, вие може лесно да превърнете посетителите си във Ваши клиенти.

Първо впечатление се създава само веднъж


Ако искате да научите повече за даден продукт или услуга, то винаги се обръщате за информация първо към Google. Разполагайки със свой собствен сайт, имате възможност сами да изградите Вашия имидж, вместо да оставите това в чужди ръце. Можете да представите продуктите/услугите на Вашия бизнес по атрактивен начин и да създадете запомнящо се потребителско преживяване за Вашите клиенти. Професионалният уебсайт може да подобри Вашия Customer Service и също така да Ви спести много време.

Информирайте Вашите клиенти


Разкажете историята на Вашия бизнес, защото хората обичат да знаят повече за произхода на продуктите, които купуват. Колкото повече информация за Вас съществува в онлайн пространството, толкова по-добре за Вас.
Когато разкажете за продуктите си по интересен начин или предоставите възможността те да бъдат закупени онлайн, Вашите приходи несъмнено ще се увеличат. Повече от 80% от интернет потребителите търсят, намират и купуват продукти, без дори да излизат от онлайн пространството.
Уебсайтът с актуално и интересно съдържание ще донесе само предимства за Вашия бизнес, защото е важно да изградите стабилна връзка с Вашите клиенти.

Не всеки уебсайт е струваща си инвестиция


Уебсайтът в днешно време е необходима инвестиция за всяко компания. Ако не разполагате с такъв, то Вашите клиенти няма да имат възможност да се запознаят с Вашия бизнес и да вземат решение за покупка на предлаганите от Вас продукти.
Но уебсайт, който изглежда непрофесионално, е по-добре да не съществува, тъй като създава лошо впечатление на Вашите потенциални клиенти.


Успешният уебсайт


Какво трябва да съдържа успешният уебсайт? На първо място трябва да бъде създадена атрактивна опаковка. Дизайнът на всеки уебсайт е първото, което неговите посетители виждат. Ако той е непрофесионален или усложнява ползването му, то Вашите клиенти няма да задържат дълго вниманието си върху него и бързо ще натиснат BACK бутона.
CALL TO ACTION. Използвайте думи като ,,Кликни тук“, ,,Купи сега“ и др.. Това ще подтикне посетителите на сайта Ви да предприемат желаното от Вас действие.
Отделете време за SEO Стратегия. Оптимизирайте заглавията, описанията и мета таговете на уебсайта Ви, за да бъде той лесно откриваем в обширното интернет пространство.
Не на последно място, трябва да се уверите, че Вашият уебсайт е оптимизиран за мобилни устройства, заради шикорото им ползване в днешно време.

Уебсайтът несъмнено играе главна роля във всеки бизнес. Ако все още не разполагате с такъв, то Prodesign може да бъде правилния партньор за Вас, с който да постигнете поставените си цели и успехи. За повече информация, разгледайте нашите услуги.

Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия