bg en de

Криейтив и копирайтинг

Творчеството в рекламата, или както е по-популярно в тези среди криейтивът, е онова, което различава добрата реклама от всички останали. Ние в Prodesign. вярваме в силата на криейтива и сме доказвали неведнъж, че с негова помощ един бранд може да спечели сърцата и умовете на своите потребители.

Понякога една запомняща се визия е достатъчна, но по-често добрият криейтив разгръща своя потенциал именно чрез рекламните послания и силата на копирайтинга. Ще ви помогнем да подберете правилните думи, за да предадете посланието на своя бранд по-възможно най-добрия и въздействащ начин.

КРИЕЙТИВЪТ Е НЕЩО СРЕДНО МЕЖДУ НАУКА И ИЗКУСТВО

В света на рекламата криейтивът е онази движеща сила, която тласка брандовете да правят следващата стъпка, прекрачвайки границите на тривиалното. Оригиналният подход в комуникацията на вашия бранд ще привлече вниманието на потенциалните клиенти и ще предизвиква промяна в поведението и отношението им към него. Редица проучвания показват, че креативността се отразява пряко върху продажбите на даден бранд, независимо от продуктовата категория или спецификите на пазара.

БИТКАТА НА ИДЕИТЕ – НАКРАЯ ЩЕ ОСТАНЕ САМО ЕДНА

Количество преди качество и после обратното – това е основната линия, по която работи всяка утвърдена рекламна агенция. След първоначалния анализ идва ред на генерирането на идеи – колкото повече, толкова по-добре. Понякога от привидно слаба идея може да се появи друга, която да бъде право в целта. Следващата стъпка е отсяването и рафинирането на избраните идеи. Накрая криейтив процесът завършва с добра презентация на вече развитите докрай творчески посоки. За вас остава да изберете тази, която покрива нуждите на бранда ви максимално добре.

ДОБРИЯТ КОПИРАЙТИНГ ИЗГРАЖДА ХАРАКТЕРА НА БРАНДА

Трудно можем да отделим добрия криейтив от добрия копирайтинг.  Криейтив процесът следва определени правила – добрите идеи винаги стъпват на истина за потребителите, продукта или пазара. Това са и критериите, които определят тонът във вашата комуникация, дали трябва да сме по-делови или да заложим на хумор, повече рационални аргументи ли трябва да приведем или да се опитаме да изградим силна емоционална връзка.

Нашият творчески екип ще направи подробен анализ преди да запретне ръкави и да започне процеса по оформяне на рекламните текстове на вашия бранд. Разгледайте нашето портфолио с успешни кампании.