1. Дефиниране на проблеми
Всеки проблем се нуждае от решение. Задачата за определяне на проблема със сигурност е най-важната за всеки проект. Изграждането на успешно и работещо решение е невъзможно без цялостно познаване на проблема, а колкото по-дълбоко е то, толкова по-нестандартни и креативни можем да бъдем в решаването му. Именно затова, ние не се страхуваме да задаваме въпроси, чрез които да достигнем до същността на проблемите.

2. Ситуационен анализ
Анализът е в основата на успешната стратегия. Внимателно анализираме всички вътрешни и външни фактори, оказващи влияние върху бранда и неговото взаимодействие с пазара и всички, свързани с конкретния проект, комуникационни точки.

3. Дефиниране на цели
Всички наши усилия са фокусирани върху постигането на измерими резултати във всеки проект или кампания и с клиента залагаме целите, които е необходимо да реализираме чрез изпълнението на проекта.

4. План за действие
Без план, целите са само желано състояние. Имаме всички отправни точки, остава ни само да ги сглобим в единен добре взаимодействащ механизъм. Внимателно подбираме каналите и инструментите, чрез които да изпълним заложените цели, и определяме етапите и срокове за изпълнение.

5. Изпълнение
Направете промяната която ще доведе до прогрес към целта Вярваме, че доброто изпълнение се основава на планирането и точността. Стриктно следваме отправните точки от плана за действие, за да сме сигурни, че ще изпълним всички поставени цели по най-успешния начин. Точността в спазването на крайните срокове от наша страна гарантира ефективността при реализирането на всеки добър план за действие.

6. Отчет на резултати и изводи
Стараем се винаги да бъдем по-добри. В края на проекта изготвяме отчет за свършената работа и постигнатите резултати, за да анализираме успеха от съвместната ни работа. Постигнатите резултати ще бъдат отправна точка за бъдещите кампании и проекти, които ще реализираме заедно.
